2015年5月16日土曜日

蒼夜PICTURE THEATER 17

Greenが準備中。
茂るのかな?咲くのかな?
 
 
この道はお気に入り。
 
 
綺麗でしょ。
StrawberryみたいなFlour.
 
 
散り際かな?
 
 
White&Pink!
 
 
Sunshine Tree!
 
 
Beautifulだね。
 
 
俺のCountryLoad.
親に愛されなかった俺たちの故郷はここなんだ。
 

この空の下を生きていくよ。
Blue Blue Sky.



From here to shop. The name of the store is "KanataKonataToAiNoTSUKI". I am selling various things.
 
ブログランキング・にほんブログ村へ          
Also ask here click for raising the ranking. Thank you very much.

1 件のコメント: